Wassen in de horeca

wassen in de horecaHet hygïenisch wassen in de horeca is een belangrijke zaak. Of het nu gaat om een cafe, restaurant of hotel, uw clienten verdienen schone handdoeken, schoon tafel linnen of schoon beddengoed. Als deze niet schoon zijn of schoon ogen, kan dit de indruk wekken dat andere zaken binnen uw horecabedrijf ook niet zo hygïenisch zijn. Het zal hun beeld en ervaring over uw bedrijf kleuren. Het is misschien wel het ultieme kwaliteitscriterium van uw gast. Alles wat minder is dan perfect, kost u klanten.

Zelfwassen in uw Hotel

In uw hotel is jaarlijks veel geld gemoeid met het wassen van textiel. Dat is logisch, want schoon bed- en beddengoed zijn misschien wel de ultieme kwaliteitscriteria van de hotelgast. Alles wat minder is dan perfect, kost u klanten.

De veiligste manier om de kwaliteit te beheersen en uw gasten tevreden te houden, door in huis te gaan wassen. U bepaalt aan welke eisen de was moet voldoen en u weet zeker dat uw textiel met de grootste zorg wordt behandeld, met minimale arbeid. Met het inrichten van een huiswasserij bent u bovendien goedkoper uit, bent u niet langer afhankelijk van de service, capaciteit, en kwaliteit van derden en u bent bovenal flexibel. Want u wast wat u wilt, wanneer u wilt en zo vaak het nodig is . Kortom, met een Electrolux huiswasserij houdt u de kwaliteit en de logistiek onder controle.

Gastenwas

Uitbreiding dienstverlening aan uw gasten

Wanneer u uw gasten een extra dienst wil bewijzen, is een gastenwas service waarschijnlijk iets voor u. Of het nu gaat om “gewone” wasjes, een stomerijfunctie of om een overhemden- service : wij denken graag met u mee over de mogelijkheden. Deze voorziening zorgt voor extra inkomsten voor uw hotel, waardoor de investering zichzelf terugverdient. Het aanbieden van een gastenwas service levert bovendien een positieve bijdrage aan het voorzieningenniveau van uw hotel en maakt dat u zich kunt onderscheiden van overige logies verstrekkers. Het dan ook niet voor niets dat in diverse landen in Europa een dergelijke serviceverlening al jarenlang een succes is in vele hotels.

lees meer over :

 

Peter van Doesburg

Facilitair Advies & Sales
telefoon : 0180-847.777 / 06-470.54.420